Ahoj vsichni,, :-)) Nevite kde objednat nebo jinak ziskat

Ing. Kotlaba Jaroslav kotlaba
Středa Březen 17 12:03:54 CET 2004

> Ja uz si AR davno nepredplacim, jenze vzdycky neodolam a koupim ho. Co
kdyby
> tam bylo neco zajimaveho a ja mel pak mezeru ve vzdelani? Jenze ono neni a
> ja jen vymyslim, kam to skladovat. Kdyby existovala moznost  za nejaky
> pausal (levneji nez nakup casopisu) mit moznost prohlidnout si to na inetu
> na konci roku si koupit CD, asi by to bylo optimalni a setrily by se nase
> lesy.

Ja to resim tak, ze zajdu do citarny v okresni knihovne a AR si prolistuji,
pokud bych tam videl neco, co by mne zajimalo, tak bych si to nechal
oskenovat nebo bych si to cislo koupil, zatim se to stalo jen jednou.
Usetrim tak dost penez.

Kotlaba