Ahoj vsichni,, :-)) Nevite kde objednat nebo jinak ziskat

Stanislav Holecek mail
Středa Březen 17 12:03:54 CET 2004

Pan Jan REHAK je moc velky idealista.
Treba Jan Galuszka by mohl rici prakticke zkusenosti.

                       Stanislav Holecek
                      stanislav@holecek.cz

----- Original Message -----
From: "Snail Instruments" <snail@iol.cz>
To: "Multiple recipients of list" <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Monday, April 02, 2001 7:17 PM
Subject: Re: Ahoj vsichni,, :-)) Nevite kde objednat nebo jinak ziskat

> Pritom si myslim, ze potencialni zisk vetsiny uvadenych konstrukci neni
nikterak zavratny, casto se da totez najit na webu s kompletnejsi
dokumentaci. Alespon co jsem tak sledoval, nez jsem prestal PE odebirat, to
muze byt tak dva roky.

> Vzpominam si, jak pan Rehak(?) uvadel svou uvahu, ze casopis jako PE se
zaplati pri uvazovanem nakladu i z prodejni ceny casopisu, navic je tam
inzerce. Takze by casopis mohl vyplacet autorum vetsi honorare, aby
nekoukali, jak rozmnozit tech par stovek prodejem utajeneho programu.