Ahoj vsichni,, :-)) Nevite kde objednat nebo jinak ziskat

Galuszka Jan ing. konference
Středa Březen 17 12:03:54 CET 2004

Ono je trochu jina doba.
Po 11 rocnicich vydavani casopisu ELEKTROinzert myslim, ze k tomu bych mohl
neco rici.
Nektere informace se ale nehodi do verejne konference.

Ale nejvetsi problem je to, ze internet odebira predplatitele a pokud nemate
dostatek volnych prostredku na rozvoj, tak to neni ono.

Napr. ELEKTROinzert vznikl v 1990 roce na vysokoskolskych kolejich a delali
jsme jej s manzelkou jako studenti, s prazdnou kapsou a nekolik let se pouze
vse davalo do firmy. A investice byly dosti velke - DTP pracoviste,
oficialni SW, ...)
Bohuzel dnes veskere informace najdete na www a je zbytecne je davat do
casopisu. Tim odchazi spousta odbornych ctenaru, ktere nezajimaji radkove
inzeraty, ale hlavne tim odchazi KUPNI SILA na PLOSNE INZERATY.
Tech nekolik set mensich ctenaru, kteri nemaji internet, to neuzivi.

A tak napriklad papirova podoba EI pravdepodobne skonci.
Na WWW se pripravuje projekt, ktery spustim asi 1.9.2001 - ale tam jeste
take neni takova kupni sila aby to uzivila.
Takze je to castecne hrazeno ze zisku obchodni cinnosti me firmy.

Pokud to vyjde dobre, tak tam bude nekolik rubrik pro kutily, a pokud z
inzerce budou penize na honoraze, tak budu PLATIT honoraze.

Ale to je spis tak na osobni "pokec u piva"

Jiz asi 25 ctenaru HW dostalo odemne volnasek na amper, jeste tu par kusu
mam - ale nezapomente poslat POZEMNI ADRESU !!!
Ja to mailem neprotlacim. Az na jednu vyjimku, vsichni zapomneli poslat
pozemni adresu, tak jsem musel je upominat.

Tak na AMPERu, stanek C17

S pozdravem
          ing. Jan Galuszka (0603-531605)

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá
Tel/fax: 069/6425819, E-mail:  FANDA@ELEKTRONIKA.CZ ,  WEB:
WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: 370-62301802, Bankovní spojení: Česká Spořitelna Ostrava
a.s. č.ú.: 1641209319/0800

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.