Ahoj vsichni,, :-)) Nevite kde objednat nebo jinak ziskat Cas

Tomas Franke tomas.f
Středa Březen 17 12:03:54 CET 2004

"Ing. Pavel Poucha" wrote:
> Nevidel bych to tak cerne. Taky jsem stavel lecos, cemu jsem nerozumel (tedy
> i dneska mi nad chovanim nekterych zapojeni zustava rozum stat). V te dobe
> byly v kazdem druhem casopise clanky o tom, ze az budou integrovane obvody,
> vse bude jen spojovani krabicek a tak vlastne bastliri zaniknou. No a
> nestalo se...

Stavame se pasivnim narodem, lidi schopny vymyslet nejjednodussi bastl a hrabat
se v assembleru pro jednocipy budou nedostatkovy, zlatem placeny zbozi... tak
jako v USA. Pamatuju si, jakej to byl sok, kdyz na vystave, tesne pred revoluci
uvidel jeden nejmenovanej Anglican ZX-Spectrum, zvany "gumak" s 512KB RAM a
skoncil z toho v sanitce... :-) takovyhle machri jsou na vyhynuti. Myslim ze v
tyhle tvurci rovine jsme revoluci spis ztratili nez ziskali :-(