SP 210T

Karla Dvořáková ferdina
Středa Březen 17 12:03:52 CET 2004

Ahoj,
mam magnetofon TESLA SP 210T a kolisaji mi u neho otacky. Je to stary
magnetak, ktery se pouzival u osmibitaku a tento mel i tiskarnu :) Delali se
i dalsi dve varianty, a to bez tiskarny a potom studiovy stereofonni. Ma
dvou motorovou mechaniku a elektricke ovladani pomoci elektromagnetu.

Zjistila jsem, ze kolisa napeti, ktere jde z regulatoru to motoru. Nevi
nekdo co to muze delat
? Ma nekdo schema tohoto magnetofonu ? Kdyz zapojim motor na samostatny
zdroj, tak se kolisani vyrazne zmensi, ale nezmizi. Tonova hridel,
setrvacnik i pritlacna kladka jsou ale nove a dneska montovane. Muze mi
nekdo poradit ?

Dekuji za odpoved.

Karla Dvorakova

---
Odchozí zpráva neobsahuje žádné zákeřné viry či jiné šílenosti a zrady.