Ahoj vsichni,, :-)) Nevite kde objednat nebo jinak ziskat

Jan Rehak Rehak
Středa Březen 17 12:03:51 CET 2004

Ano, to je take problem levnych konstrukci....

Pripravuji novy programator. Jmenuje se to PonyProg, budeme to snad mit na
AMPER, pokud to zvladneme...  (respektive Semach doda vcas plosnaky ....
Zdravim Jirku Riedla, ktery take myslim odebira tuhle konferenci :-))))  )

Cena soucastek je cca 500 Kc i s PCB..

Jenomze ja to nemuzu prodavat pod cca 1200 Kc protoze k tomu chci udelat CDdko
se SW, navody a prvae jsem musel promerit cca 10 seriovych portu aby to fakt
fungovalo, zaplatit licencni podminky tomu Italovi, kterej pise SW atd...

Nakonec je zisk cca 200 - 300 Kc / kus...
Lidi nezlobte se na mne, ale kdyz budu nadale preprodavat ELNEC, ktery je
naprosto vychytany a vzdy funguje, tak vydelam vic penez s mnohem mensi
praci....

Z toho plyne - kupujte ELNEC u HW serveru  :-)))))

Nicmene PonyProg je pouzitelna cesta, jak financovat HW.cz....
+ HW CD - (ktere bude taky na AMPER... - ale letos neocekavejte tolik super
zajimavosti, jako jich bylo na HW CD 51, kde bylo treba volne Cecko pro x51...
)

--
Hezky Den
                                                   Jan Rehak