Ahoj vsichni,, :-)) Nevite kde objednat nebo jinak ziskat

Andy Jancura andy_jancura
Středa Březen 17 12:03:51 CET 2004

>Zdravim...
>
>Jenze napr. ST ktera je z casopisu skoro nejlepsi ma predplacenu cca 6.000
>lidi zatimco AR cca 15.000 lidi..
>Jsme moc mala zeme..
>Jedina cesta je naucit se anglicky a tim se vse resi...

Ked ste uz spomenul ST, myslim si, ze je to tiez sama inzercia aj ked nie v
tej podobe ako v AR. Rozdielom je akurat, ze obcas sa tam najde aj
jednoducha sikovna vec alebo nejaky ten trosku poucnejsi clanocek. Aj ked
slovicko poucnejsi by som obcas nahradil vyrazom "kompilat zahranicnej
literatury".

Co sa tyka predplatneho, neviem ako to je. Ale za seba mozem povedat, ze ST
si kupujem pravidelne a radsej nez AR.

A.