Ahoj vsichni,, :-)) Nevite kde objednat nebo jinak ziskat

Galuszka Jan ing. konference
Středa Březen 17 12:03:51 CET 2004

Ted jsem se vratil z CIRKUSu Humberto ( na chvili jsem zapomnel na realny
svet) a precetl jsem si pokracovani diskuse.

Bohuzel dnesni svet ma jeden nesvar - PENIZE, DENGI, PIENIADZE, MONey, ...

A v tom SPOJENI s nejakou firmou to Honza Rehaku prepiskl. Muze rict
maximalne  - NAPOJENI se na nejakou firmu, ktera pomuze. Ale vzhledem k jeho
veku je v budoucnu i to SPOJENI realne - ale chce to cas.

Sam osobne mohu rict, ze kdybych mel dostatek VOLNYCH penez, tak je do HW.CZ
vlozim

A k te velikosti Ceske republiky - je to pravda, ze jsme mali. Prvni rana
pod pas v pripade casopisu ELEKTROinzert bylo rozdeleni Ceskoslovenska.
Skoro polovina predplatitelu byla ze Slovenska, vetsina trzby firem byla na
Slovensku, a to padlo.
Náklad casopisu se snizil, fixni naklady zustaly stejne a tim se ubralo z
penez, ktere sly do zlepsovani, .....

A proto take muj novy projekt je pripravovan od zakladu v trech jazycich:
Cesko-slovensky ..... nebudu rozlisovat cestinu a slovenstinu .... jsem
ceskoslovensky obcan
Polský .... bydlim 5 km od polske hranice a je to muj rodny jazyk
Anglicky .... prave se snazim ucit  a po osmi letech od Vysoke skoly znovu
sedim ve skolnich lavicich

Takze jestli me netrefi slak, nebo na Amperu Honza Rehaku nezabije - tak
1.9.2001 na www.elektronika.cz

S pozdravem
          ing. Jan Galuszka (0603-531605)

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá
Tel/fax: 069/6425819, E-mail:  FANDA@ELEKTRONIKA.CZ ,  WEB:
WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: 370-62301802, Bankovní spojení: Česká Spořitelna Ostrava
a.s. č.ú.: 1641209319/0800

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.