SP 210T

Ing. Vladimír Anděl vaelektronik
Středa Březen 17 12:03:50 CET 2004

Ja taky pouzivam SP210, ten v provedeni bez tiskarny. Kdysi davno, kdyz se
po revoluci likvidovaly SAPI1 a magnetaky, jsem si ho predelal na stereo
pridanim druhe desky elektroniky z K10.  Ten SP210 ma desku z K10, jen misto
prepinacu ma takove male desticky s multiplexerama. Ty jsem z toho taky
vyhazel a dal jsem tam relatka. Z doby jeste davnejsi, kdyz kolega chtel ze
SAPI1 ovladat vsechny funkce mg pro zaznam dat, jsme z Tesly koupili samotne
mechaniky do SM260. Je tam lepsi regulace otacek, ma to snimani pres kolecko
s dirkou. Ten regulator je primo na mechanice. Potom jsem trochu prekopal
snimaci zesilovace pro snizeni sumu a ze zaznamove automatiky jsem udelal
budic pro rucickove indikatory. Po doplneni prepinacem Fe/Cr a dynamickym
rizenim predmagnetizace je to vyborny stroj. Jen jednu vec jsem podelal. Aby
to nevrcelo, vyhodil jsem puvodni trafo a dal jsem tam toroid 12V 20W s
primotanejma zavitama cca na 15V. Ted po cca pulhodine zaznamu vypne v trafu
tepelna pojistka. Uz tady mam cca pul roku pripravene spinane stabilizatory,
ale nejsou lidi.
A ted at mi nekdo rekne. Kdyz tady byla rec o publikovani konstrukci, ma
cenu takovou vec nekde publikovat? Vzdyt dnesni mladez posloucha jen MP3 a
uz ani nevi, co je to magnetak. A kdyz, tak si vybiraji podle znacky a ne
podle toho, co to umi. Ja kdybych si dneska mel jit koupit radio, tak si nic
nevyberu. Vsichni "znackovi" i "neznackovi" vyrobci se dohodli na korekcich
rock - jazz - flat a podobne, coz mi pripada jako nedavno zminovana "obecna
auto chyba". Uzivatel je "povysen" na uplneho blbce.

Andel