Ahoj vsichni,, :-)) Nevite kde objednat nebo jinak ziskat

Jan Rehak Rehak
Středa Březen 17 12:03:50 CET 2004

Jako bych slysel Kostu ze zahrobi exilu...
Kostu ktere jvzdycky vsechno zna, vsechno vi, ale vzdy se mu nejak ztratily
zdrojaky, nebo mel slaby signal nebo podobne...
Kostu, kterej zmizel z povrchu zemskeho pote, co az prilis mnoha lidem
nasliboval vsechno a pak kde nic tu nic...
Kostu, ktery mel vzdy trefne a presne pripominky...

Jo Kosta podle meho nazoru umel a asi i umi..
Ale zkuste s nim spolupracovat...

Neznam ve svem okoli jedineho, cloveka, ktery by z neho nemel v lepsim pripade
"smisene pocity" jako ja...

Nechme toho, pokud se mylim, omlouvam se...
Ja jen, ze ten styl byl neodolatelne presny a posledi dobou zde vidam vice
neznamych jmen se znamymi nazory....
Coz mi nepripada prilis cestne...

Ale nechme to spat, technicka konference by mela byt spis o startovani zarivek a
problemu resetu procesoru, nezli o hadani se deticek na piskovisti a mlateni se
kyblickama po hlave...

PS: Test na ctenost konference.
Zbylo mi tu 30  listku na AMPER, ktere jsme v ramci barteru zaplatili
Terinvestu, ale neudali jsme je...
Prvnich 30 lidi, kteri od teto chvile vyplni dotaznik na HW serveru, - Nazev
tusim "Vstupenky na AMPER zdarma:", nebo tak nejak,  a jako duvod uvedou CTU
PODROBNE HW news, dostanou do pondelka postou vstupenku....

O totez zadam autory zverejnenych clanku, kteri si nevsimli vyzvy...

DIKY

Hezky Den
                                                   Jan Rehak

Email : Rehak@hw.cz