Ahoj vsichni,, :-)) Nevite kde objednat nebo jinak ziskat

Mikro mikro.hsw

From: "Jan Rehak" <Rehak@hw.cz>
To: "Multiple recipients of list" <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Wednesday, April 04, 2001 7:37 PM
Subject: Re: Ahoj vsichni,, :-)) Nevite kde objednat nebo jinak ziskat

> Komerciopnalizace HW.cz    :-)))
>
> Zajimave tema :-)))
> Pro mne uz trosku ohrane :-)))
>
> JAsne, HW.cz musi taky vydelat cca 50.000 mesicne na najem, elektriku,
pevnou
> linku a podobne..
> Problem je v tom, ze neni rovnovaha, ktera by to zajistovala...

www.FSG.cz ............ www.HW.cz
Vyvoj, zrani, poznani, probuzeni ??????

Co trochu reality, 50.000,- je trochu dost za najem, elektriku, pevnou linku
a podobne..

Osobne se priznam, ze z www.hw.cz ctu pouze konferenci, tak jednou za mesic
se podivam i na web.
Jsem asi prilis narocny (drzy) ale opravdu tam vetsinou nic pro me
zajimaveho nenajdu. Opravdu me nezajimaji
pokusy o zvyseni navstevnosti pres "QUIZ HW serveru"  Spis me zajima FPGA,
CPLD, DSP,......... ale to tam neni.
p.Rehak & spol  to zrejmne neznaji a jsou tedy odkazani na prispevky, a jsme
zase u AR, PE,.....
Rika se ze jednooky je mezi slepymi kralem.
Pokud vemu www.circuitcellar.com za referencnich 100% je www.hw.cz tak nekde
okolo 30%.
Aktualnost (nove trendy)                10%
Aktualnost (nove prispevky/cas)     40%
Odbornost                                       5%
Komercnost                                   30%
Vzhled                                           80%
Prehlednost                                    70%

Znovu opakuji, je to jen muj nazor.

Nemam nic proti www.hw.cz ani proti p.Rehakovi. Jednou jsem se snim i
potkal. Jenom mi vadi ten rozpor
mezi proklamacemi a realitou. Lidi v CR a SR jsou stale nauceni, ze delat
neco zadarmo je to spravne.
Delat to za odmenu(penize) je pomalu neco necestneho
HW chce a musi vydelavat, ale dlouho se to pokouselo skryvat za lidovou
umeleckou tvorivost - verejne prospesnou cinnost. Proc.
Na odmene za praci neni preci nic zleho. Pokud ta prace stoji za to. Je to
preci stejny problem, ktery se tu probira kolem AR, PE, KTE.
Pokud nebude mit HW obsah - nebude navstevnost - nebude reklama - nebudou
dengy. A naopak. Jak proste, mili Watsone.

Takze muj nazor - at je HW komercni, ale zaroven obsahove na urovni.

Zajimalo by me,  jaky maji nazor na HW lidi, kteri se skutecne elektronikou
(ja vim je to siroke) zivi, co jim dava.