Grafika na TV?

Pavel Brychta pavel.brychta
Středa Březen 17 12:03:48 CET 2004

> No to jste si dovolil opravdu dost ;-)

> Ano asi mate castecne pravdu, ale dulezite je to slovo
> min.
> Nicmene NOP je velice uzitecna instrukce
> a pro zvyseni celkoveho vykonu se doporucuje pouzivat
> co nejcasteji :)))

Ale no tak..., jedna se o vetsinu 1 bytovych instrukci, ale kdyz uz jsme u
toho, nefungoval snad nekomu nekdy program, ktery byl ze samych nop?

> Ja jsem vychazel z nasledujiciho:
>
> The average cycle time per Z80 instruction was
> 11.22 cycles. - zdroj MOTOROLA INC.
>
> Vykon procesoru udavany vyrobcem v MIPS jeste nemusi
> byt smerodatny (tedy pokud nejde o cisty RISC).
> O neco lepe vypovidaji tzv. instrukcni mixy kdy se
> dela prumer podle cetnosti vyskytu prislusnych
> instrukci v programech.

Souhlasim, napr. Z80 byl ve vetsine pocitacu taktovany na 3.5MHz, zatimco
motorola obvykle na 2.X MHz, navic rozsireny instrukcni soubor Z80 umoznoval
veci, o kterych se nekterym takyprocesorum zda dodnes (konkterne instrukce
napr. INIR,LDIR, kterych jsem pouzival pro alespon castecne nahrazeni DMA).
Je ovsem take pravda, ze Z80 byl o generaci pozdeji, nez 8080 od Intela a
domnivam se take 6502 od Motoroly.

> Ale opravdu bych tady nerad rozpoutaval nejakou
> flamewar takze je to muj posledni komentar na toto
> tema.

Souhlas, koncim, HOWGH!

> S pozdravem,
>
> Jakub Slajs