Ahoj vsichni,, :-)) Nevite kde objednat nebo jinak ziskat

Jan Rehak Rehak
Středa Březen 17 12:03:47 CET 2004

Hi

Kdyz ono je to fakt o penezich..
Tohle jsou jiztechnologie, do kterych tv CR vidi cca 50 - 200 lidi..
Totez mnozstvi to pouziva aVSICHNI KOMERCNE, at mi nikdo netvrdi, ze si s FPGA dela domaci zavirani garaze..
Mozna tak Logicky analyzator, "pro vlastni pouziti"...

Takze je malo lidi ochotnych neco napsat...
A Ja ani lide v mem okoli nemaji cas...
I Kosta v tomhle smeru mnoho nasliboval, ale do takhle slozitych veci se nakonec nikdy nepustil.. Ono to neni takova sranda, podivejte se do cizich casopisu, tam techto clanku
take neni v nadhledu  mnoho...

Takze kdyz nekdo neco posle, moc rad to zverejnim, ale radeji udelam 3 prima konstrukce a naprogramuji Jobs.HW.cz nezli dam tentyz cas do nauceni se CPLD a potom napsani
jednoho clanku pro 200 zasvecenych, kteri to nikdy nezaplati a nakonec budou kritizovat...

--
Hezky Den
                                                   Jan Rehak

Email : Rehak@hw.cz