Ahoj vsichni,, :-)) Nevite kde objednat nebo jinak ziskat

Pavel Krejci xkrejcip
Středa Březen 17 12:03:47 CET 2004

> Takze kdyz nekdo neco posle, moc rad to zverejnim, ale radeji udelam 3
prima konstrukce a naprogramuji Jobs.HW.cz nezli dam tentyz cas do nauceni
se CPLD a potom napsani
> jednoho clanku pro 200 zasvecenych, kteri to nikdy nezaplati a nakonec
budou kritizovat...

No jo, jenze kdo by to amatersky delal?
Ja jsem si chtel uz kolikrat hrat s nejakym vetsim FPGA ci CPLD,
jenze aby to chodilo jak ma, tak musite mit 4vrstvou desku.
A tu v jednom kuse za maly peniz nesezenete.
Nedej boze, kdyz je to v pouzdre BGA....

Druha vec, je ze holt nejsme amici.
Ted byla na questlinku reklama, ze
vam daji po registraci na Aletre zadrmo
kit s jednim svabem. Kliknete na reklamu
a vidite jiz 100x okoukane: For North America ONLY...
S tim me pekne s....
A nedaj to ani studentum.
Pritom pokud budete studovat na univerzite v americe,
tak vam daj zadara kit i s vysoce vykonnym DSP. (TI)
Asi se hold bojej, ze bychom byli pak lepsi. :-)

P.K.