Ahoj vsichni,, :-)) Nevite kde objednat nebo jinak ziskat

pavel prochazka hacesoft
Středa Březen 17 12:03:46 CET 2004

O Penezich, jak kdy?

Muj server www.prochazka.zde.cz se zabiva pocitacem Amiga, kde jsou aplakace
 postavene na mikroradicich PIC. A velice se zejimal o obvody XILINX. Taktez
 nejdete na mych strankach. Jakoz jsem prelozil do cestiny strucny popis VHDL
 jazyka. Proc to delam, ze by pro penize, ne, pro sve poteseni!
Mozna jsu vyjimka, ale ja se ridim pravidlem vyjimka potvrzuje pravidlo!!!
Pro penize muj server neexistuje!!!!

S pozdravem
Pavel Prochazka
hacesoft@mujmail.cz
www.prochazka.zde.cz

 s FPGA dela domaci zavirani garaze..
> Mozna tak Logicky analyzator, "pro vlastni pouziti"...
>
> Takze je malo lidi ochotnych neco napsat...
> A Ja ani lide v mem okoli nemaji cas...
> I Kosta v tomhle smeru mnoho nasliboval, ale do takhle slozitych veci se
 nakonec nikdy nepustil.. Ono to neni takova sranda, podivejte se do cizich
 casopisu, tam techto clanku
> take neni v nadhledu  mnoho...
>
> Takze kdyz nekdo neco posle, moc rad to zverejnim, ale radeji udelam 3 prima
 konstrukce a naprogramuji Jobs.HW.cz nezli dam tentyz cas do nauceni se CPLD
 a potom napsani
> jednoho clanku pro 200 zasvecenych, kteri to nikdy nezaplati a nakonec budou
 kritizovat...

 neocekaval blikatko s LED, ale ani zapojeni s FPGA, CPLD, DSP, maximalne
 nejake DPS, CPU nebo IrDA.

> --
> Hezky Den
>                                                    Jan Rehak