74 x Ahoj vsichni,,:-)) a odpoved jen jedna

Andy Jancura andy_jancura
Středa Březen 17 12:03:45 CET 2004

Ahoj Hugo,

mam len jednu poznamku k tomu, co si napisal. Tyka sa nasledujucej vety,
ktoru som napisal.

>zahranicnej literatury".

Dovodom tejto vety bol clanok v poslednej ST, nieco o parazitnych vazbach na
PCB. Kedysi v roku Pana 1993 som zacal trochu chodit do jedneho laboratoria,
kde sa studentom na cviceniach vysvetlovalo co su parazitne vazby medzi
kablami, na pcb s troma kompletnymi meraniami. Takze ak si uvedomim, ze doba
uz pokrocila, koniec koncov je to skromnych 8 rokov, tak mi prisiel ten
clanok naozaj ako kompilat. Dnes doba pokrocila a riesia sa uplne ine
problemy, nakoniec je vonku uz P4.

>  Prece nebudeme kompilovat zahranicni veci.  Autor teto vety ma jiste
>mnohe
>vlastnich zdroju.

A ku tomuto len nasledovne: Velmi vela veci a vedomosti, ktore viem a mam,
su z vlastnych merani a pokusov. A omylov.

A.