74 x Ahoj vsichni,,:-)) a odpoved jen jedna

Mikro mikro.hsw
Středa Březen 17 12:03:45 CET 2004

> Ja si sice take myslim, ze GNU jsou projekty zdarma. Ale do techto
projektu
> kazdy (nebo mnozi) neco take zdarma vkladaji. V cechach vetsinou kazdy jen
> bere.
> Tak jsme dostali nabidku ke vkladu jinak nez zdrojovym kodem.
> A hodnotit neco, co neni jeste znamo je tedy sila, kterou se jiste
vyznacuje
> silna osobnost.

Tak me napada. Kozeny vlastne spustil jeden z prvnich GNU projektu v CR,
pardon CSR.
Asi jste si mel podrobneji precit puvodni mail

> Ano daji Vam tam Keila i s licenci.

To asi ne, ale proc je to SDCC uvadene jako super zajimavost.
To me privadi k jine myslence, pred casem jsem tu poustel dotaz, ze hledam
nekoho na spolupraci pri tvorbe
IDE pri GCC (SDCC). Tedy neco co je opravdu GNU projekt. Byly dve reakce.
M.Krestana to zajimalo
pro pouziti u jeho emulatoru, a nekdo dalsi to slusne smetl ze stolu s
odkazem na existujici edtory. No comment.

> Take me to zajima a snazim se s tim i neco delat. Bohuzel, to ale vyzaduje
> jiz neamaterskou technologii a uz i teamovou praci. Tak se vybijim ve
> "vyrobnim procesu". A mohu konstatovat, ze okolo DSP je nutny matematicky
> aparat mimo tuto konferenci. Prave tak FPGA a s nim souvisejici JTAG
> neni amaterska zalezitost. Snad jen paralelne s profesi.

Tak nevim, nechapu co je to "matamaticky aparat mimo tuto konferenci". Vzdyt
jiz bezny rozbor rizik prumerne
aplikace pro x51 vyzaduje netrivialni matematiku. Proc tu zase rozdelujete
ucastniky teto konference na amatery
a profesionaly. Vetsina ucastniku se preci elektronikou zivi, nebo se bude
zivit.
Proc je tu zase vynasen soud, ze FPGA a DSP je prisne profesionalni (chapej
komercni a tim padem narocna)  zalezitost.
To je presne ten predsudek, ktery zabranuje jejich castejsimu vyuzivani.
Pokud se chcete s touto technologii seznamit,
bude Vas to stat par set korun a par veceru na proniknuti do zakladu. A pak
Vam v podstate nic nebrani zacit ji aplikovat,
a muzete se zaradit mezi tech par (50..200) stasnych.  To je presne ta nase
mala ceska dusicka, nez se zacit ucit, je preci
jednodussi to vydavat za cary a kejkle na pomezi cerne magie. Na hranici s
nimi.

> Neni nad to ze pan Rehak utraci mnoho az moc za najem, elektriku ....
> Pokud pocitam jen mzdu, tak z 50 000 Kc je neto mene nez 30 000Kc.
> Jakou maji mzdu za udelanou praci pokud z 50 000 odectou najem, elektriku,
> a pocitace a SW a a a  a , tak co vlastne zbyde. I kdyz se nad tim
> nerozplacu,
> nevidim ty naklady nijak vysoke.
> No hlavne, ze Micro zastava nazor,  ze delat neco zadarmo je dnes blbost a
> vadi mu  rozpory mezi realitou a proklamacemi.

Ale me je preci jedno kolik HW vydela a na co to pouzije. Jen nesnasim,
pokud je-byla vydelecna cinnost maskovana charitou.
Asi jsem se spatne vyhadril. Pardon, ale i tak silna osobnost jako ja, ma
obcas potize se slovosledem.

Tento thread zacal puvodne o casopisech. P.Galuska vydava ( l )
ElektroInzert, ten casopis si nehral na neco jineho
nez byl. Vlastne byl vuci svym ctenarum nejcestnejsi. Nikdo v nem nehledal
nic jineho, nez sliboval nazev. AR, PE je
v propadu, protoze v nich hledate neco co by lepe odpovidalo jejic historii
(nazvu). A to same je preci i HWcko.
Nedavno jsem nekde cetl, ze HW je nejctenejcim profesne zamerenym serverem v
CR. Ruku na srdce, co si o tom myslite Vy ??
P.Rehak primo vybizel k prezentovani nazoru, tak jsem svuj podal. Jen jsem
netusil, ze rozpoutam pogrom.

Opakuji po nekolikate, je to muj nazor a nikomu ho nevnucuji, jeh ho
svobodne vyjadruji.