Cerpadlo vzduchove

Petr Vasek petr.vasek
Středa Březen 17 12:03:44 CET 2004

Kompresor z lednicky samozrejme kompresorove. Nevim ale jaky
to ma vykon, tlak se tim da udelat pomerne slusny - daji se tim nafukovat i
kola. Ma samostatne vyvedene sani i vyfuk.

Konstrukce:
asynchronni motorek v olejove lazni, ve vzduchotesne uzavrene vane.
Dvojcinny pistovy kompresorek s pracovnim prostorem
cca 1 cm3 - vic to nebude. Otacky nevim.
Puvodni pracovni mefium CFC - freon! - ekologicky zavadny,
pri demontazi kompresoru z lednicky by se mel odsat, jinak zvetsujete
ozonovou diru.
Pokud to chcete jako zdroj vzduchu pro akvaria, nezapomente
na usazovac oleje, at nemate v akvariich mastna kola.

Poznamka: zataveny vyvod na kompresoru slouzi k plneni, vyprazdnovani
systemu pracovnim mediem, asi, nejsem chlad~ar~.

Je to levne a spolehlive, starou lednicku neni problem nekde levne opatrit.

Masinka