OT:Win98 a disketa eventuelne disk problem...

Tomas Urbanec urbanec
Středa Březen 17 12:03:44 CET 2004

Zdravim, nejvetsi vtip je v tom, ze jsem nejdrive vyzkosel vsemozne
opravy registru,... a jedinym vysledkem bylo to, ze mi prestaly jet i
dalsi programy,
vcera jsem uklidil disk a zformatoval, rikal jsem si, at tam nezbude
zadne smeti, samozrejme jsem zapomnel zkopirovat bookmarky, takze
jsem mnel veelikou radost... a po novem nainstalovani Win98 jsem
vyzkousel mechaniku a ona ? stale nefunguje, pritom pri instalaci
jsem z ni nekolikrat bootoval! Takze kde je chyba? Pristupuje win k
disketovce jinak, nez dos a ta potrebna cast mi odesla, nebo si wokna
vymysleji?

                Tommy  OK2PNQ