Cerpadlo vzduchove

Aleš Procháska prochaska
Středa Březen 17 12:03:44 CET 2004

Jenom bych podotknul, ze kompresor z lednicky je klasicky olejovy
kompresor. Freon s olejem nic nedela, takze tam vydrzi dlouha leta.
Jakmile tam prijde vzduch, zacne olej oxidovat a absorbovat vodu, coz
asi bude na zavadu pri nepretrzitem behu. V tomto pripade by tedy asi
bylo spravnejsi puvodni olej pro freonove kompresory nahradit olejem
pro vzduchove kompresory.
  Sam bych videl jako nejlepsi poridit kvalitni vzduchovaci cerpadlo
do akvaria a trochu upravit.

Ales Prochaska