Ahoj vsichni,, :-)) Nevite kde objednat nebo jinak ziskat

Rosko Peter Peter.Rosko
Středa Březen 17 12:03:44 CET 2004

Nieje to uplne pravda, chce to dobreho distributora ktory ma rad studentov,
tok trebars aj  solidnych kitov AD -> nemenovany distributor v Piestanoch ->
nemenovana univerzita v Ziline je perfektny. TI ma zase v Bratislave nejake
treningove centrum na skole. na druhej strane vlastne neviem preco to robia,
lebo spatny chod rozumnych veci ktore sa daju prezentovat je minimalny -
aspon podla mna, snad sa spoliehaju ma to ze sa to casom vyplati, ved
naklady su nizke a sanca velka
p.rosko