Cerpadlo vzduchove

Leo Mrafko mrafko
Středa Březen 17 12:03:44 CET 2004

On Fri, 6 Apr 2001 Martin.Landa@pvt.cz wrote:

> Jenom? Je to sice delsi dobu co jsem za pomoci pilky na zelezo jeden takovej
> otevrel a byl tam pist alespon s prumerem 2cm.
>
> Martin

Zdravim !

	Zaujimalo by ma, ci je ten kompresor po otvoreni pilkou este
funkcny ?

	Inak ja pouzivam pre akvarka akvaristicky kompresor, myslim bezne
dostupny, ktory je dvojcinny membranovy. Ma vyvedene dva nezavysle
vystupy, vstup je rieseny zozspodu otvorom v gumovej podstave, kde je
umiestneny aj taky textilny filter. Nebol by teda problem vytiahnut to
nasavanie na nejaku hadicku. V pripade zaujmu mozem pozriet techn. detaily
a typ.

 Leo Mrafko
 mrafko@kesp.elf.stuba.sk