trafa

bleizic@volny.cz bleizic
Středa Březen 17 12:03:41 CET 2004

Krasny, dobry, prsivy den,
inspiroval me mail o trafech do jakychsi modemu a problem s jejich
sehnanim. Mam obdobny problem s vykonovymi impuls. trafy.
	1)	Po precteni vseho moznyho mam furt poradnej zmatek v
		navrhu trafa pro spinany zdroj: 220V/ +30V, -30V; 350W.
		Koupil jsem si knizky (asi jedine na trhu) Napajeci Zdroje I
		a II a nejsem o mnoho moudrejsi (dost jsem se toho ale
		dozvedel o vsem jinem moznem).
	2)	Absolutne netusim, kdo mi to vyrobi (nebo kde sezenu veci
		na vlastni vyrobu), kdyz tam prijdu a vybafnu sve teoreticky
		spocitane parametry, ktere se budou (jako vzdy) o 100%
		lisit	od beznych hodnot. :o(

Je mi jasny, ze navrh impulsniho trafa je uzce spjaty s celou
konstrukci (brouk [kterej to ridi], kmitocet, strida, max. a min.
proud, atd.), proto bych byl nejvdecnejsi za osvedcenou konstrukci
s podobnymi hodnotami, kde by podle trocha teorie slo pouze
navrhnout traficko a nejaka ta zpetna vazba a uz by to slapalo.
Nemam zajem a ani penize kupovat maximalne vychytany
komercni zdroje.

											Diky   Blezic