Cerpadlo vzduchove

Petr Stehlik petr.stehlik
Středa Březen 17 12:03:41 CET 2004

Poptejte u p. Lyčky, ZAM-SERVIS, 069 613 54 22

----- Original Message -----
From: "Snail Instruments" <snail@iol.cz>
To: "Multiple recipients of list" <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Friday, April 06, 2001 3:50 PM
Subject: RE: Cerpadlo vzduchove

> Ja jeste doplnim, ze zarizeni ma byt v ramci moznosti prenosne, takze
kompresor z lednice asi ne. Krom toho by vyzadoval vetsi prikon a 230V~.
Cerpadlo pobezi ~1 minutu, melo by za tu dobu precerpat alespon 10 litru
vzduchu, vlastne odebrat vzorek z nejakeho mista, nacerpat ho do aparatury a
pak uz nastoupi elektronika.

> Zatim to vypada, ze zvitezi nejake vetsi vzduchovadlo do akvarka, pripadne
s premotanou civkou nebo s transformatorkem, zkusim ho i pustit na vetsi
rychlost, ale asi to bude cele mechanicky vyladene do rezonanace na 50Hz.
Rezonance na vyssi frekvenci by vyzadovala zpevnit perovani, to by mozna slo
udelat nejakym dodatecnym perkem. Hlavne aby to vydrzelo alespon tu minutu
pohromade :-).