Cerpadlo vzduchove

Ales Filip afilip
Středa Březen 17 12:03:41 CET 2004

Hello Petr,

pátek, 6. dubna 2001, you wrote:

PV> Kompresor z lednicky samozrejme kompresorove. Nevim ale jaky
PV> to ma vykon, tlak se tim da udelat pomerne slusny - daji se tim nafukovat i
PV> kola. Ma samostatne vyvedene sani i vyfuk.

PV> Konstrukce:
PV> asynchronni motorek v olejove lazni, ve vzduchotesne uzavrene vane.
PV> Dvojcinny pistovy kompresorek s pracovnim prostorem
PV> cca 1 cm3 - vic to nebude. Otacky nevim.
PV> Puvodni pracovni mefium CFC - freon! - ekologicky zavadny,
PV> pri demontazi kompresoru z lednicky by se mel odsat, jinak zvetsujete
PV> ozonovou diru.
> [...]

Je to plne mineralniho oleje, ktery rozezira gumu, takze na foukani
kol to zrovna nejvhodnejsi neni. A pokud z kompresoru cast oleje
"vyprska", tak se kompresor zadre. Tlak jsem zkousel do 7 Atm, potom
vypnula proudova pojistka, mnozstvi dodaneho vzduchu je ale minimalni,
urcite ne 10l/min.

Ales Filip    <afilip@gmx.net>
Kutna Hora    Czech Republic
  http://afilip.kgb.cz