nt a usb

Václav Homolka vaclav_homolka
Středa Březen 17 12:03:40 CET 2004

Zdravim, uz jsem se chtel rozcilovat, ale po precteni celeho e-mailu jen
souhlasim :o)

S pozdravem Venca

PS: Pro puvodniho autora: Napis o co ti presne jde a ja se podivam jestli je
nejaka rozumna moznost.

-----Original Message-----
From: hw-news@list.gin.cz [mailto:hw-news@list.gin.cz]On Behalf Of
Rastislav Homola
Sent: Thursday, April 05, 2001 11:20 AM
To: Multiple recipients of list
Subject: Re: nt a usb

Presne tak.

Nepodporuju a podporovat uz ani nebudu. Prejdite na W2K.

Do tychto dvoch viet sa da v podstate zhrnut aj vseobecne vyjadrenie
Microsoftu
na temu WNT a USB.

Dalsia moznost je pouzivat W98, co ale asi nebude ziadna vyhra.
No a stoji zato sa poobzerat, ci niekde na internete nie je driver k danemu
zariadeniu,
ktory ho cez USB spojazdni aj na WNT. Dost vyrobcov si takymto sposobom
problem USB vo WNT vyriesilo.

Pripadne sa skuste prehrabat na www.usbforum.com a podobnych strankach.
Ja som sice nic vhodne nenasiel, ale je to uz dost davno a mozno budete mat
lepsie stastie.

Rasto.