Autorska prava na PCB?

Pavel Krejci xkrejcip
Středa Březen 17 12:03:39 CET 2004

"anti-reverse-enginiering" opatrenia. Napada ma napriklad prevrtat (zrusit
kovovy prepoj) niektorych prechodov, ktore sme zamerne pridali napriklad na
vytvorenie skratu medzi A7-D5 zbernice pamate...

> tak tohle myslim, ze nikam nevede. Je to jen otazka casu, kdy na to kdo
prijde, ale rozhodne to neni zadna ochrana.

Me ted napadlo, ze existuji programovatelna propojovaci pole (digi urcite,
analog nevim), takze kdyz byste si tam dali nejaky takovy svab a cast spoje
"navrhli" do tohoto svabu, ktery si naprogramujete zamknete a osadite tak to
mazna muze byt reseni. Rozhodne se takova konstrukce ale prodrazi...

P.K.