SW pro Ericson ..(NOKIA)

Václav Homolka vaclav_homolka
Středa Březen 17 12:03:38 CET 2004

Ano! HW modem ma napriklad Nokia 6210, 6250, 7110, 8210, 8250, 8850.

S pozdravem Venca

PS: Osobne mam vyzkousene modely: 6210, 7110 a 8850 (tu pouzivam stale a je
to OK!)
PS2: Maji to take nejaky modely od BOSCHe.

-----Original Message-----
From: hw-news@list.gin.cz [mailto:hw-news@list.gin.cz]On Behalf Of Jan
Ondik
Sent: Monday, April 09, 2001 8:39 AM
To: Multiple recipients of list
Subject: Re: SW pro Ericson

ak to chcete s robit erikmi tak nepotrebujete robit spatny inziniering ,
pretoze erik ma zabudovany AT modem ...
... stiahnite si AT prikazy, spustite nejaky terminalovy program a uvidite,
ake je to jednoduche....

... otazka do plena - vie niekto este o nejakych inych mobiloch, ktore maju
zabudovany modem ( okrem erikov a siemensov ) ?

JO