tester na UTP

Ing. Vladimír Anděl vaelektronik
Středa Březen 17 12:03:38 CET 2004

Predloni jsem vyhazoval tester, ktery pracoval na jinem principu (konstrukce
12 let stara). Na vysilaci strane retezec 11 odporu pripojenych na 10 dratu,
delic napajeny z MAC01. Na prijimaci strane A277 s 10 ledkama a s prepinacem
na vsech 10 dratu v kabelu. Napeti je nastavene tak, ze na kazdy drat sviti
jedna ledka a pri zkratu sousednich dratu sviti dve sousedni. Vypada to z
hlediska presnosti pofiderne, ale chodilo to spolehlive. A hlavne je to
stejnosmerne, takze kabel muze mit libovolnou kapacitu.

Andel