Newbie v Eaglu

Ondrej Puzman puzmano
Středa Březen 17 12:03:38 CET 2004

 Zdravim,
ja bych to rozhodne delal prez CAM processor. Je potreba nastavit
layery, ktere se maji tisknout. Coz bude v tomto pripade asi
Bottom, Pads, Vias a mozna jeste neco dalsiho (z hlavy ted nevim).
Vystup do postscriptu myslim Eagle umi (ale jsou tam myslim i
drivery pro ruzne tiskarny) a snad by se to dalo posilat i primo na
port (v 3.55 to slo, u 4.01 si nejsem jisty). Pokud ne tak tisknout do
souboru a pak zkopirovat na PRN.
          Ondrej Puzman