Regulace jasu

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 12:03:37 CET 2004

At 08:31 9.4.2001 +0200, Jaroslav Rybarik wrote:
>Co sa tyka toho VoiceDirect-u od Sensory, ja sa ho tiez pokusam zohnat, este
>som nevyskusal vsetky moznosti, ale co som skusal, nikto ho nevie doviezt.
>Takze ak by sa to niekomu podarilo, pridam sa s 1 - 2 kuskami ...

Vubec nevim, co to je, ale jestli to umi poznat hlas tak me to zajima ;->
Kde se o tom da neco stahnout ? Jestli to je rozumne funkcni a za lidskou
cenu a bude se delat nejaka hromadna objednavka, tak se predbezne pripojuju.

S pozdravem           with best regards
                 EZA-TV Vrchlabi
    Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
    Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
    543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
    Czech Republic            http://www.krkonose.cz/eza-tv