shanim jeden clanek

havraj1.edu@mail.cez.cz havraj1.edu
Středa Březen 17 12:03:37 CET 2004

Tento rocnik doma urcite mam. Mam AR od r. 1973, ale obcas nejake cislo
uletlo.
Doma se vecer podivam a pokud ho naleznu, oskenuji a poslu.

Raven

Dobry den,

nemate nekdo Amaterske Radio 3 nebo 6 (nejsu si jist ktere to uz bylo) B
(modre)
 z roku 1980.

Pokud manekdo toto amaro doma muze me oskenovat jeden clanek?
Nevim jak se uz jmenuje ale popisu co se tam nachazi:

Je to 4-bitovy sekvencni automat slozeny ze zakladnich TTL IO.

Jako dekoder mikroinstrukci je pouzit IO 74188 (Prom)
Stavory registr SP je realizovan IO 74 193
Je tam staticka pamet 16x 4- bit
casovaci zakladna realizovana s NE555
Ma dva registry pro aritmetickou jednotku.

Kdysi jsem to amaro doma mel, ale asi jsem ho nekde prochlastal.

Pokud ho ma nekdo moc vas prosim.

DIK.

S pozdravem
Pavel Prochazka