Cerstve info o LiIon (bylo SONY InfoLithium)

Serych@Panska.CZ Serych
Středa Březen 17 12:03:33 CET 2004

Pridam trosku do mlyna. Ja znam LiIony pouzivane v mobilech a pro ty je
optimalni provoz mezi 10 a 90 procenty kapacity, s tim, ze cim vice se drzi
nabite, tim lepe. Jsou veeeelmi citlive na vybiti na nulu a naopak i mirne
prebiti, proto jsou napriklad mobily drzeny v rozmezi 10 az 90%, i kdyz se
tim pouzije kapacita baterky jen z 80%. Navic maji zcela pevne stanoveny
pocet cyklu a po jeho pouziti dost rychle umiraji. Proto je dobre je drzet
neustale kolem tech 90%, protoze pokud s nimi zijete treba v rozmezi 75% -
90%, vlastne je ani moc necyklujete.

						Jakub Serych