Napajec k DF Olympus

Jiri Polasek j.polasek
Středa Březen 17 12:03:31 CET 2004

Nemam ho sice po ruce, ale jsou to spinane zdroje neco okolo 5V a min
1.5A. DF pri plnem zatizeni (display, blesk, ukladani dat) zere okolo
1.7A. Jinak lze pouzit libovolny zdroj s podobnymi parametry. Napeti neni
az tak kriticke, zivime DF pri vetsich akcich z olovene 6V baterky po
kablu k plne spokojenosti uz delsi cas.
Jiri Polasek