intel 3000 (MHB3000) nebo neco takovyho

Naprstek Jiri-R54332 Jiri.Naprstek
Středa Březen 17 12:03:28 CET 2004

Jo jo, jednoho takoveho brouka znam. Kolega ho vykuchal z nejakeho historickeho simulatoru '51. Na prvni pohled je to normalni DIL40, jako klasicka 8051, ale na ten druhy ma na zadech normalni sokl na 28pin EPROMku, resp. simulator ROMky :-) Docela cool ;-)

Je to cele v keramickem pouzdre, nedovedu si predstavit, kolik to muselo stat ;-)

Jirka N.