Plovouci kod

Tom Mazouch mazouch
Středa Březen 17 12:03:25 CET 2004

Ing. Jiří Vojtek wrote:

> No mne slo predevsim o to, zda je nekde rozuámne popsan algoritmus vhodny
> pro implementaci do jednocipu. Abych pravdu rekl jeste jsem to nedelal. Mam

Algoritmus ceho? Asymetricke sifry IMHO nelze ani omylem, symetricke by
mely jit, hashe taky. Doporucuju stahnout openssl a podivat se - nabidka
je bohata a vlastni sifrovaci/hashovaci algoritmy jsou psany celkem
citelne (coz rozhodne nelze rict o vyssich vrstvach).
Jinak MD2 mam pro 51cku naimplementovanou, ale pokusim se jeste o jinej
hash, protoze MD2 ma nejaky nechutny licencni omezeni. Ne ze bych se
bal, ze me bude RSA honit za poruseni neceho, kdyz jsem si to ubastlil
pro sebe, ale prece jen mi to vadi.

> zkusenosti jen s vykonnejsimi procesory. Tohle potrebuju pro zabezpeceni
> komunikace dvou zarizeni. Nejedna se o komercni projekt. Tak se mi nechce
> vyplaznout penize za profi moduly. Navic jsem zvidavy:-)))

  TomM