riadenie jednofazoveho ansynchronneho motora

Ing. Vladimír Anděl vaelektronik
Středa Březen 17 12:03:23 CET 2004

Ja jsem mel udelanou regulaci pro motor z mg. B4. Je tam snimani otacek a
ridi se to linearne tranzistorem SU161 zapojenym pres gretz do serie k
motoru. Nekde bych to schema nasel, daly by se z toho vykoukat casove
konstanty v regulaci. Kdyz to kmita pomalu, asi to ma v regulaci jen
integracni slozku a chtelo by to pridat proporcionalni. On ten motor ma
setrvacnost a to je dalsi casova konstanta. Tenkrat jsem to metodou pokus -
omyl dobastlil do dokonalosti.

Andel