[JJ] (Jeste Jednou :-))) Kabel pro USB

Karel Strobach kaes
Středa Březen 17 12:03:22 CET 2004

Hello Serych,

SPC> Kdyz uz je tu thread o USB kabelech, nevite nekdo, jestli se da nekde koupit
SPC> USB "prodluzovacka". Mam pocitac pod stolem, USB scanner a fotak a nechce se
SPC> mi kvuli kazdemu pripojeni lezt pod stul a mezi pavucinami nasmatravat USB
SPC> konektor, chtel bych si ho vyvest na stul. Stacila by mi delka tak metr max.
SPC> metr a pul.

Zrovna v sobotu jsem ji kupoval (5m delka). A kde? V hypermarketu (Carrefour v Plzni),
hned vedle rohliku :-). Myslim, ze na sacku byla uvedena firma ProCa (www.proca.cz).
Mimo to tam jeste meli ruzne dlouhe USB kabely, s takovym tim 'ctvercovym' konektorem
na jedne strane (A-B).

--
s pozdravem,
 Karel Strobach