SMD krystalovy oscilator

Ondrej Tesar - Boza boza1
Středa Březen 17 12:03:22 CET 2004

Vazeni,
prosim poradte mi: V bezsnurovem telefonu se nachazi
4vyvodova SMD soucastka rozmeru 2,5 X 3 X 8 mm. Je na
tom napsano: 20.9S5HA Nevite, co je to presne?

Rekl bych, ze je to krystalovy oscilator (podle schematu
to ovsem ma byt jen krystal - frekvence na schematu chybi).
Na podobne soucastce vedle jsem nameril osciloskopem na
jednom z vyvodu sinusovku. Ale na teto neni prubeh
na zadnem vyvodu. Telefon je nefunkcni, protoze se s nim
trisklo o zem. To by na vadu krystalu sedelo, ne?

A kde ji sehnat? V GESu jsem nepochodil. :-(

A dale: jak ji v domacich podminkach vyletovat a zapajet
novu, kdyz si "lezi na vyvodech"?

Diky Ondrej Tesar