Prodej zdrojoveho kodu

Petr Krc pekr
Středa Březen 17 12:03:19 CET 2004

Snail Instruments wrote:
> Ja vim, asi pokladam nezodpoveditelnou otazku. Ale jednou nekdo uvadel, ze pri vyrobe nejakeho hardware pocita asi sestinasobek ceny materialu jako konecnou cenu, cili kdyz uvazime nejake marze, vychazi asi 4 nasobek. Zkusil jsem to aplikovat a docela to funguje, nerikam, ze vzdycky presne, ale neco kolem. Tak jsem naivne doufal, ze nekdo prijde s obdobnym 'trikem' i pro software.

Software se obecne ocenuje velmi tezko. Skutecne zalezi na trznich vztazich
mezi dodavatelem a odberatelem.

Samotna pracnost nemusi vzdy hrat hlavni roli. Nekdo muze pozadovany
program 'namalovat' a vytvorit nejakym generatorem kodu za par hodin,
nemaje pri tom potuchy jak to vlastne funguje, jiny se s tim muze pachtit
tydny v ASM, ale zase to bude znat do posledniho bajtu (nebo taky ne).

Mozna kdyz sem posles cele zadani, zdejsi odbornici jej oceni dle svych
predstav. Pak uz se zbyva jen modlit, aby se o tom nedozvedel zakaznik
a nevybral si dodavatele sam...

--
Regards
           Petr Krc