Prodej zdrojoveho kodu

TomasR tomcopy
Středa Březen 17 12:03:19 CET 2004

Tak Vam nudu tlumocit slova meho byvaleho kolegy. Sedel na zidli, pred sebou
klavesnici a psal
asm program. Po 10ti minutach se oprel , dal nohy na stul a zapalil si
cigarko. V tom prisel sef
zira jako zjara a pta se co to ma znamenat. No a onen kolega mu s klidem
odpovedel : " Tady
mastim ten programek. Uz jsem napsal 25 radku cisteho asm kodu. No a protoze
radek
takovehoto odborneho programu stoji  1USD, tak mam dneska vydelano. A s
klidem pokracoval
v koureni." Pak pred nej hodil noviny, ze kterych to vycetl a mily sefik
zmizel jako para nad hrncem.
Hehehe. Takze si to preberte jak chcete a napalte si cenu podle sebe. Zalezi
na tom, kolik zakaznik
snese, ne ???

tomas

>Mam tady pozadavek na vyvoj zarizeni s tim, ze by zdrojovy text mel byt
soucasti dodavky. Maler je, ze vubec netusim, kolik muze zdrojovy text stat.
Odhaduji, ze to bude tak 4-6K kodu v assembleru pro PIC16F876, zdrojaku tak
50-70KB. Ma nekdo zkusenosti s prodejem zdrojoveho kodu?