problem s vypalovackou

Naprstek Jiri-R54332 Jiri.Naprstek
Středa Březen 17 12:03:15 CET 2004

Prosim neberte jako doporucovani, reklamu ci tak, jen zkusenosti:

Mel jsem Yamahu CDR102 (prvni palidlo, co jsem kdy mel). Palila dobre, ale musela se moc chladit. Chodila celkem obstojne i pod linuxem i pod woknama (no, pod woknama to byl obcas boj). Zasadne ji nechutnal Mylex SCSI radic, mela se rada jen s Adaptecem ;-)
Pak jsem upgradoval na CDRW6416 (6x/4x), ta uz mela integrovany vetracek a tak nebyly s odvodem tepla velke potize. CDRka palila celkem dobre, ale asi malo, protoze s rychleji vypalenymi CD (6x) byly potize v nektery CD prehravacich. CDRW, to byl ocistec. Kdyz se ji nastavil vypalovaci vykon podle media, nevypalila nic ani 1x. Jedine, kdy byla ochotna vypalovat CDRW bylo kdyz se ji "natvrdo" nastavil vykon na 5...
Ted mam Plextora 8x2x a spokojenost nejvetsi. CDR vypalena i 8x jsou bez problemu citelna na vsech prehravacich, co jsem kdy zkousel (chodi i muj testovaci kun - historicky prehravac GoldStar, ktery je opravdu vybiravy) a s CDRW nema obtize.
Velmi kratkou zkusenost mam s novym plextorem 12x10x, ktery zatim vypada take sympaticky. CDR i 12x palena zase citelna bezvadne, slibovany burnproof opravdu funguje... Vic zatim nevim, je nova.
Vsechny ty palidla byly/jsou SCSI, k ATA moc duveru nemam. Od te 6x yamahy jsou vsechna MMC kompatibilni, takze pod linuxem nejsou problemy s kompatibilitou (ve woknech jsou problemy porad, asi dokud nebudou palidla Bill ready...)

S vypalovackami Teac si zacal nedavno kolega. Zatim si je velice chvali (4x a 8x verzi, 12x jeste nezkousel), ale nema na nich (pochopitelne) najete skoro zadne provozni hodiny (tak do 50ti CDes na kazde, vic ne).

Nemam vetsi osobni zkusenosti s HP, jen jednou jsem se utkal s nejakym modelem a prohral 2 CDesa :-) Kolega ma HP tusim 9220i (je to mozne?) starou asi rok a mam obcas potize s citelnosti nekterych vypalu od nej.

Zebricek si prosim postavte sami :-)

Jirka N.