Napětové úrovne datového kabelu k mobilu

DJ Deep deep
Středa Březen 17 12:03:09 CET 2004

Dobrou noc všichni
Postavil jsem si datový kabel k mobilu Siemens podle schématu z internetu
adresa ??? místo IO MAX232 jsem koupil levnější alternativu HIM232
a jak už zde jednou proběhlo zvětšil jsem filtrační kondenzátor postupně
až na 470micF potom začal kabel fungovat naprosto OK na mém velkém PC
(celer deska VIA) napětové úrovně OK. (převodník je napájený ze seriového
portu.
Pokud kabel připojím na notebook IBM ThinkPad tak přestane chodit
napájecí napětí IO klesne na 3V na výstupech IO 9,10 (datový výstup k
telefonu)
je na obou? 2,4V a na 7,8 na obou? (výstup do seriového portu) 6,5V. Je
možné že
sériový port v notebooku je tak měkký že neutáhne napájení IO? bude stačit
externí napájení?
            Prosím o pomoc nechce se mi odpálit porty při experimentování.

Daląí informace o konferenci Hw-list