OT postovni klient

Ing. Vladimír Anděl vaelektronik
Středa Březen 17 12:03:03 CET 2004

Opera je zadarmo, nebo za penize? Da se nekde stahnout? Ve firme mame jeden
nevyuzitej pocitac a libilo by se mi vyhradit ho pro internet. Jenze je na
nem jeste win3.11 a cpat penize do toho stareho kramu (vlastne do
Mikrosoftu) za nova wokna se mi zrovna nechce. Behala by pod starejma
woknama Opera?
                                                            Andel