Vytazeni LED z MB

Aigor aigor
Středa Březen 17 12:03:02 CET 2004

Nejde me ani tak o vydrz ATX zdroje, ale pokud se nepletu, tak pokud
zkratuju/pretizim vystup na LED, odejde nejaky ten budic, nebo cely svab
v radici a mam po zizalkach.
To externi napajeni je tam i z uplne jineho duvodu, nejde mi o "setreni"
zdroje v pocitaci.
Pripojeni je realizovano sice std. CANON konektorem, ale snaha o omezeni
je predevsim proto, aby kdyz nekdo nekam bude strkat neco co nema
(pocitac je v oddelene mistnosti), at nemusim kupovat novou desku.
Napada me reseni pres relatka, ale to je silenost :-((( Radeji bych to
vyresil prece jenom elegantneji.

Aigor