Prosim pomoc - Komunikacni protokoli mobilu

"Pavel Staněk" @regina.gin.cz "Pavel Staněk"
Středa Březen 17 12:02:59 CET 2004

Dobry den, zdravim konferenci

Mam tu jeden problemek:

potrebuju primo propojit atmela nebo pic s mobilem.

Funkce by mnela byt jednoducha, atmel dostane z vnejsku pokyn, vytoci cilo
chvilku pocka a pak zavesi.

No mobili bez podpory datovych prenosu asi nepripadaj v uvahu (mozna taky
jo), mobily s hw modemem muzu sice rovnou ovladat AT prikazama,ale zase jsou
drazsi.

Potreboval bych tedy komunikacni protokol( primo co ma atmel generovat za
signal), ktery privedu na mobil a on zacne volat. ( jakehokoliv mobilu - ja
se prizpusobim )

Neco takoveho prece musi byt...
Kdys mam mobil s podporou datovych prenosu tak software zastava funkci
modemu a AT prikazi prevadi na onen zahadny signal kteremu rozumi mobil a
ten je posilan pres kabel mobilu.

Dale jeste by mne zajimalo jestli musim dat mezi atmela a mobil nejaky
prevodnik nebo pouzivaji stejne urovne signalu
u kabelu mezi RS232 a mobil je nejake to MAXko .....

Diky moc Pavel