Keil c51 a inline asembler

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 12:02:58 CET 2004

Zdravim,

nemel by jste nekdo priklad jak vkladat do c kodu asm instrukce ?
Prisel jsem na direktivy #pragma asm/endasm a ze kdyz v options pro
ten .c soubor zapnu volby  "generate assembler SRC file" a "assemble
SRC file" tak to udela .src soubor a vyrobi to z nej .obj ale zase
tam chybi takove ty uvodni sanacni sekvence kter tam da kdyz ty volby
nezapnu. Disassembler (debug session) se pak taky chova trochu jinak.

Zda se ze kvuli vlozeni asm instrukci se musi pozmenit ta filozofie
sestavovani obj.

Taky jsem zkusil nezapinat ty volby a direktivu #pragma ASM . To vytvori
.asm soubor ale nesestavi .obj . Zatim v tom nemam moc jasno.