Laserova dioda - poptavka SLD6510

barborak02@atlas.cz barborak02
Středa Březen 17 12:02:55 CET 2004

Ahoj vsichni,

prosim vas, prave jsem si odpraskl diodu (neopatrnym zachazenim) , ktera je v subjektu a docela nutne bych ji potreboval. Jeste minuly tyden mi v GM tvrdily, ze je to DOSTATKOVE zbozi a ze se jim jeste nikdy nestalo, aby dosli. A ouha dnes uz nemeli ani jednu a pry dlouho nebude, jenom objednat, v patek je pry nekdo vykoupil :-)

Nutne bych ji potreboval nebo nejakou podobnou 10mW, kdyby jste ji nekdo mel a prodal by mi ji, byl bych hrozne rad.

Nebo pripadne jestli vite, ktera dalsi firma ji prodava....

Dnes vecer jsem na telefonu 21602538, nebo mail, nebo 401 54 13.

Diky moc.

Honza Krejsa