Laserova dioda - poptavka SLD6510

Honza OK2CTI marver
Středa Březen 17 12:02:54 CET 2004

A ze bys uvedl predvolbu..... Vsichni nebydli v Praze!!!!!!!!!!!!!!!!!!

----- Original Message -----
From: <barborak02@atlas.cz>
To: "Multiple recipients of list" <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Monday, April 30, 2001 5:26 PM
Subject: Laserova dioda - poptavka SLD6510

> Ahoj vsichni,
>
> prosim vas, prave jsem si odpraskl diodu (neopatrnym zachazenim) , ktera
je v subjektu a docela nutne bych ji potreboval. Jeste minuly tyden mi v GM
tvrdily, ze je to DOSTATKOVE zbozi a ze se jim jeste nikdy nestalo, aby
dosli. A ouha dnes uz nemeli ani jednu a pry dlouho nebude, jenom objednat,
v patek je pry nekdo vykoupil :-)

> Nutne bych ji potreboval nebo nejakou podobnou 10mW, kdyby jste ji nekdo
mel a prodal by mi ji, byl bych hrozne rad.