Vzorek zdarma

Jiri Drozd jirkonf
Středa Březen 17 11:50:36 CET 2004

  Zdravim konferenci,
sam mam zkusenosti jenom s TI (Texas Instruments). Zaregistroval jsem se na
jejich strankach v TI&ME a od te doby mi cas od casu prijde katalog s
novinkama, u kazdyho obvodu je uvedena internetova adresa s datasheetem a
navic je tam i cislo ctverecku, ktery se ma zakrizkovat na prilozene
karticce, pokud mate zajem o ten datasheet v tistene podobe. Navic na
karticku se nemusi lepit ani znamka, je to opravdu FREE.
  Nedalo mi to a jejich nabidku jsem vyzkousel (byly tam vcelku zajimavy
obvody -treba koncaky 4W ve tride D v 1 IO), asi za 2 az 3 tydny dorazila
krabice velikosti 30x25x8cm plna pozadovanych datasheetu (a jeste dalsich
veci, treba takova zluta kniha "Analog Designer's Guide and Reference" a
prilozenym CD obsahujicim 647MB dat, prevazne pdf. Nic z toho, co jsem chtel
nechybelo.
  Po prozkoumani datasheetu, ktere mi dorazily, prisel cas na to, abych
vyzkousel posilani vzorku IO, ktere taky nabizeji (odkazy primo v katalogu).
Otevrel jsem tedy tu stranku a zacal objednavat. Bylo to asi pred tydnem,
takze jeste nic nedorazilo (cakam to tak za 2 az 3 tydny). Uvidime jestli 4W
Filterless Class D Amplifier a dalsi dorazi...
  Jinak Maxima ani ostatni jsem nezkousel, ale urcite vyzkousim...

CAU Jirka

P.S. V pondeli zase do skoly :-((

Ziskejte penize za surfovani - http://www.reklanet.cz/?ref=3997